Tuesday, March 5, 2013

Yeni bir macera...

İstedikleri gibi, istedikleri zaman eve girip çıkma özgürlüğüne sahip bir kedisi, bir de köpeği olan sahildeki evin hayatında yeni bir dönem başlıyor.....Provaya giden koltuklarımız yavaş yavaş beyaz kıyafetlerini kuşanıp, eve geri dönmeye başladılar...

Koltuk kaplayan ustamız bizim Hera'nın yarı beline kadar çamura bulanıp eve geldiği günleri bildiği için, hem dikti, hem Allah size kolaylık versin dedi...Ama gördüğünüz gibi Hera şu anda uslu uslu kendi yerinde yatıyor..

A new period started in the life of beach house who has a leash free dog and cat living under its roof.. Part of our couches came back from fitting with their new white dresses...

As our upholsterer knows our mud covered dog very well, he wished us a hearty good luck..But as you see our Hera is behaving quite well up to now..



İlk anda bir telaş hepsinin üzerine bir şeyler örttük ama sonra koltuklara örtü diktirip, örtünün üzerine de örtü örtmek bayağı bir abes geldiği için ilk anın şaşkınlığı geçince hepsini kaldırdık..Bugün daha üçüncü günümüz ve şu ana kadar bir vukuatımız yok ama bizi izlemeye devam edin :)) 
Tüm koltuklarımız gelince, yeni fotoğraflar koyacağım....

Our initial reaction was to cover the covers with some throws, but soon the irony of it hit us, so now our couch covers are cover free.Today is our 3rd day and so far our fury kids did not create any incidents but keep watching us :))
I will post new photos when we have all our couches back...





11 comments:

  1. Evinizin dekorasyonu bende yaşanmışlık hissini uyandırıyor.Yıllarca dekorasyon dergileri,internetten dekor sayfaları geziyorum.Çok ev inceledim,ama bana artık en çok haz veren,beni mutlu eden "yaşanılan" evler ve onların güzel görüntüleri.Bu yüzden kumanda panelimi ilk açtığımda gözümün aradığı nadir blog yazarlarından birisiniz.Haa ben kim oluyorum ki,ne bir mimarım en de dekoratör ama ne yapayım,benimki de bir tutku işte... :)

    ReplyDelete
  2. gerçekten çok hoş görünüyor.Rabiacığım sana da aynen katılıyorum.

    ReplyDelete
  3. Ayyy ne güzel bir değişiklik. Bizim de kaplatmak istediğimiz iki koltuğumuz var, açık renklerde istiyoruz, hatta birini, açııık gri ve kalın fitilli kadife kumaş ile kaplatmakta kararlıyız ama ne zaman olur bilmem. (Gerçi şu anda kendimce totem yapıyorum, geçenlerde buraya almak istediğimzi sehpayı yazdım ve aradan bir kaç gün geçmeden aldık da:) )
    Bu beyaz koltuk nefis olmuş, yanındaki de anlamış ki güzelliğini uslu uslu keyif yapıyor yanıbaşında:)

    ReplyDelete
  4. You have a lovely, cozy and very tasteful home! And I see that Hera enjoys too!!! :)
    Hugs to you and the furry babies! :)

    ReplyDelete
  5. Çok güzel olmuşlar,güle güle kullanın.Bir ay içinde kılıf üstüne örtü örtersiniz gibi bana geliyor.Umarım yanılırım:))Hera'daki şu masumiyete bayıldım.Sevgiler.

    ReplyDelete
  6. Beyaz nasıl da ferahlık vermiş...

    ReplyDelete
  7. güle güle kullan...
    çıkarıp yıkamak mümkün olunca çok rahat kullanılıyor merak etme...
    ütü istemeyen kumaş buldun mu?
    tümünü merak ediyorum:)

    ReplyDelete
  8. Bizim gibi patili çocukları olan ailelerde çok gerekli o kılıflar. Çok da dekoratif oluyorlar. Sanki yeni oturma grupları alınmış gibi ev değişiyor. Güle güle kullanın. O tombik kızı öpüyorum:))

    ReplyDelete
  9. çok guzel fotolar, bayıldım bu stile =)
    bende bloguma beklerim ozellikle '@ home ' postlarım dekorla ilgili=)

    ReplyDelete
  10. Hera is a good dog! My Caro is still sleeping on the bed!

    ReplyDelete