Sunday, June 23, 2013

Ponponlar ve Kayıklar.../ Pom Poms and Boats...

Artık daha güzel sabahlara, daha güzel hafta sonlarına uyanalım....Datça'da hava çok sıcak ve yavaş yavaş tatil kalabalıkları gelmeye başladı...Aslında bu aylar Datça'nın en sevmediğim ayları...Sıcaklık yükseldikçe benimde yavaş yavaş tembellik kat sayım yükselmeye başlıyor..Sabah denize giriyorum, onun verdiği ferahlık ile günün yemeklerini ayarlamaya çalışıyorum, sonrasında ise akşam saatlerine kadar, hayat uzun bir siesta misali devam ediyor...

Summer is started here and already its too hot, and the holiday crowds started to invade the town..To tell you the truth these months are really my least favorite ones in Datca...As the temperature rises so my level of laziness increases accordingly...After going to sea in the morning, I only manage to cook the daily meals and then life goes on just like a long siesta until early evening hours...



Siesta zamanlarında bol bol okumanın dışında ufak ufak bir şeylerde yapmaya çalışıyorum...İşte kayıklarım ve beyaz pikenin etrafına diktiğim turkuaz pon ponlar...Geçenlerde yanılmıyorsam Turuncu Oda'da okumuştum, meğerse pon pon makinesi de varmış diyordu...Hakikaten varmış ve ben Datça Pazarında bulabildiğime göre, her halde her yerde bulunabilir.. Biri büyük biri küçük iki boyu 7,5 TL'den aldım ve yapması çok keyifli...Yana açtığınız kollara yünü sardıktan sonra, kapalı hale getirip ortadan kesiyorsunuz, sonrada ortadan bağlayıp, ponponu aletten çıkartıyorsunuz..Tam yaz aylarına uygun, son derecede basit projeler üretebilirsiniz..

During long siesta hours apart from reading, I try to do bits and pieces..Here are my boats and pom poms...Recently I learned from a fellow blogger that there is a pom pom maker..I think its something quite common as I managed to find them in Datca..They are selling them in two diffent sizes and its really fun and easy to make pom poms in such a short time..Wrap the yarn around the arms of the maker and after closing the arms cut the yarn from the middle and then tie a piece of yarn around the middleof your pom poms..Perfect craft for lazy summer months..







13 comments:

  1. Her şey ne kadar güzel gözüküyor...Renkler birbiriyle ne kadar da uyumlu...Bu yatak odasındaki uyku daha güzel sabahlar mevsiminin başlangıcı olur eminim.

    ReplyDelete
  2. Pikenin kenarına ponpon fikrine bayıldım, hemen denemeliyim.Elinize sağlık.

    ReplyDelete
  3. çok şirin olmuş.ayrıca yatak başına da hastayım:)

    ReplyDelete
  4. Ellerine sağlık çok tatlı olmuşlar.Çocukken annem kartondan daire keserdi,yorgan iğnesi ile ipi dolardım ponpon yapmak için.Şimdi her şeyin kolayı var.Kırlentlerin modeli de çok hoş,güzel günlerde kullanın...

    ReplyDelete
  5. ponpon makinasından haberim yoktu ilk defa duydum. Yatak odanız çok dinlendirici renkte.
    sevgiler

    ReplyDelete
  6. ponponlar da kayıklar da şahane, renkleri çok güzel, odayla tam bir uyum içindeler, ellerinize sağlık:))

    ReplyDelete
  7. küçük dokunaşlarla yine harikalar yaratmışın!

    ReplyDelete
  8. Senin dekorasyonuna ve fotoğraf çekimlerie bayılıyorum biliyor musun :)

    ReplyDelete
  9. Great white and blue bedroom you have there!We too do the same in summer as we spend it at Chalkidiki and it is high season we spend long siesta hours too.AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  10. Kayıklara bayıldım!

    ReplyDelete
  11. Turkuaz harika bir renk,sizin dokunuşlarınızla dahada güzel olmuş.Ponponları bende çok seviyorum,oldukları yeri neşelendiriyorlar:)

    ReplyDelete
  12. Yanılmıyorsam son bir haftadır blogunuzun müdavimi oldum. Yaptığınız her çalışma beni inanılmaz etkiledi. Kullandığınız renkler, panjurlardan yaptığınız yatak başı, hangisini sayayım bilemiyorum.
    Her şeyden önce çok zevklisiniz ve fotoğraflarınızın çekim tekniğinizin güzelliğini anlatamam. Ellerinize zavkinize sağlık.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Güzel yorumun için çok teşekkürler Aslı, oram buram ağrıyarak kalktığım çok sıcak bir günde bana moral verdin...Datça'dan sevgilerimi yolluyorum..

      Delete