Wednesday, December 11, 2013

An itibariyle bizim kızlar../ Our Girls..

An itibariyle işte durumumuz budur... Şömineyi bugün kalkar kalkmaz yaktık, kapı pencere her tarafı kapadık evde oturuyoruz..Kızlar kah uykuda, kah can sıkıntısından oyun peşinde..Bende oturduğum yerden onları fotoğraflıyorum..
Bu yıl Datça'da 3. kışımızı geçiriyoruz ama sanırım geldiğimizden beri en soğuk günlere tanık oluyoruz şu sıralar..Sanırım her yer böyle..Bu iki fotoğraf ile kısa bir merhaba demiş olayım...



This is the current situation at our home..It's really freezing cold outside and we are lighting the fireplace since early morning.. Girls are mostly sleeping and I am photographing them from my couch.
This is our third winter in this Mediterranean coastal town and I believe nowadays we are experincing the coldest days since our move here.. A quick hello to you all from here..


14 comments:

  1. Ne kadar şanslılar, sıcacık ve sevgi dolu bir hayat. Bugün İstanbul'da kar var, hayatın zor yüzü geldi yine sokaktaki miniklerin karşısına. Umalım ki hepsi bir gün böyle keyifli olsunlar :)

    ReplyDelete
  2. Bedenim burada ama kalbim Datça'da kaldı. İstanbul'a döneli 2 hafta oldu, şimdiden Datça'ya dönmek için gün sayıyorum. Hele ki bugün İstanbul'un karlı ve çamurlu halini görünce iyice özledim oraları. Ne kadar soğuk da olsa Datça'nın her halini İstanbul'a tercih ederim :)

    ReplyDelete
  3. Bu yıl kış her yerde daha soğuk olacağa benziyor. Getireceği birtakım zorlukların yanında yağacak daha fazla karın yararlı olacağını düşünüyorum. Eskişehir'deyiz ve geceleri -10 derecenin altına iniyor, ki daha kışın başındayız.
    Sizin kızlar gerçekten çok şanslı, sokaktaki kardeşlerine kolaylıklar diliyorum.
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
  4. Birileri en güzel yeri kapmış gibi görünüyor :)

    ReplyDelete
  5. Hestia en sıcak yeri kapmış,Hera da yıldızların altında ama temmuz sıcağında :)
    Allah sokaktaki canların yardımcısı olsun!

    ReplyDelete
  6. bu bıdırıkların tüylerinin,mobilya ve kıyafetler üzerindeki istilasına bulduğunuz bir çözüm varsa,paylaşabilir misiniz:?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Genelde yatmayı alışkanlık haline getirdikleri yerlere bir şeyler sermeye çalışıyorum ama asıl çözüm fazla takmamak :)) Onlar benim için mobilyalarımdan da, kıyafetlerimden de daha önemli...

      Delete
  7. Ohh masallah kizlarin keyfi yerinde ALlah bozmasin agzinizin tadini..sokaktaki canlara da yaradan yardimcisi olsun..ankarada daha cok his ediliyor soguk tabi kar da var))

    ReplyDelete
  8. Ayy yerim ben o kedişin gözlerinii :)

    Sıcacık yuvalarında ne kadarda mutlu görnüyorlar..

    Sevgiler..

    ReplyDelete
  9. oh keyifler süper. Daim olsun. :)

    ReplyDelete
  10. Ayşegül, Antalya'da 8. yılım, ben de ilk kez böyle bir soğuk görüyorum..haftasonu -daha doğrusu Pazar günü- burası 15/17 derece olacak, sizin oralar da tahmini aynı olur..
    Sevgiler

    ReplyDelete