Sunday, January 12, 2014

Çiçeksiz kalmayın - DIY

Hayat çiçeksiz, böceksiz  ve renkler olmadan geçmiyor..Geçse de insanın ruhunu hafifletmiyor..Ben aslında çoğunuza göre çiçek konusunda daha şanslıyım. Hangi mevsim olursa olsun, biraz kendimi kırlara bayırlara vurdum mu, mutlaka renk renk çiçekler bulmadan dönmüyorum..Ama eğer siz bulamıyorsanız, bir kaç parça kuru dal ve renkli kağıtla vazolarınızı doldurabilirsiniz.. Ben bugün küçük kelebekler kesip dalların üzerine yapıştırdım...İki tane kelebeği  üst üste yapıştırıp , üsttekini biraz kıvırarak kelebeklerimi uçurttum bile..

Hayatınızdan renkler hiç eksik olmasın...


I love having flowers and colors around me in every season.. Actually I am luckier than most of you. As I am living in a very mild climate whenever I have a walk at the fields I usually come home with a bunch of flower. But there is always a way to fill your vases with a little bit of imagination even in the dark days of the winter.. Today I picked couple dry branches from the garden and glued butterflies that I cut.. In order to give them the flying image, I glued two butterflies from the middle and bent the upper one..

Always keep the colors in your life..






9 comments:

  1. Kelebekler uçuş uçuş çok güzel olmuşlar elinize sağlık. ben de son zamanlarda keçeden kelebekler, çiçekler böcekler yapmaya başladım. Kış döneminde eve renk katıyorlar.
    Keyifli Pazarlar...

    ReplyDelete
  2. Maviler çok güzel :) insana gerçekten huzur ve ferahlık veriyor. İyi hafta sonları

    ReplyDelete
  3. çok güzeller. beyaz zemin üstünde daha bir güzel görünüyor kelebekler. bende yapıcam.

    ReplyDelete
  4. Lovely!The bird is gorgeous too!AriadnefromGreece!

    ReplyDelete
  5. Sizin "Sahildeki Ev" benim "Hayalimdeki Ev" :)
    Keyfiniz daim olsun :)

    Arsız Böcük

    ReplyDelete
  6. yine çok hoş bir köşe, zevkine hayranım!

    ReplyDelete
  7. mavi mavi masmaviiiiiiiiii şarkısını söylettiriyor :))) şaka bir yana tabi ki nefis.
    Ünver

    ReplyDelete
  8. Bayıldım, içim açıldı( Züleyha )

    ReplyDelete