Wednesday, October 7, 2015

Yatak odasında Sonbahar renkleri...

İki günden beri yatak döşek hasta yatıyordum.. Yaz başlarında başladığım ilaç tedavisi yan etkilerini göstermeye başlayınca, doktorumla durma kararı almıştık.. Tabii ilaçlar sağ olsun yaz aylarını lay lay lom geçirdikten sonra, onları bitirince tüm ağrılar ve kanamalar bütün sertliği ile geri döndü.. Berbattım anlayacağınız ama şükür bugün ayaklanabildim.. Böyle durumlarda yaptığım ilk iş hemen önce banyo yapmak sonra da o sırada kullandığım tüm pijamaları, yatak çarşaflarını yastıkları, pikeleri derhal makineye atmak..


Aslında pek halim yoktu yapmaya, ama hem yatak odasına yeni bir renk katmak istiyor, hem de fotoğraf çekmek istiyordum.. Sabahtan beri bayağı bir dura kalka yapsam da, istediğim değişiklikleri yaptım, fotoğraflarımı çektim, şimdi de aynı yerde naneli çay içip bu satırları yazmaya çalışıyorum.. Belki duvara ya da yatak başucuna biraz daha aksesuar eklemem lazım ama onlar ben biraz daha iyileşince olsun..



Uzun ve çok sıcak geçen yazın etkisinden midir nedir bu sonbahar evde, etrafımda fazlaca masraf yapmadan sonbahar renkleri görmek istiyorum.. Bu gibi değişikliklerde en kolay ve en kuvvetli aksesuar yastıklar biliyorsunuz.. Etrafta standart dışı bir şeyler aradım ama açıkcası pek bulamadım.. Sonra aklıma yine kurulama bezleri geldi.. Biliyorsunuz bir önceki yazımda İngiltere'den hediye gelen kurulama bezlerinden yastık yapmıştım.. Yine aynı şeyi yapabilirim belki diye bizim yerli üreticilere bakmaya başladım.. Sonuçta bu muhteşem üçlüyü Home Eros firmasında buldum.. 

Ben dikiş bilmediğim için bunları annem yastık kılıfı haline getirecek ama tabii dayanamayıp ben kendilerini yine de bu çekim için hazırladım..

Home Eros firması çok güzel ev tekstili üreten bir firma.. Ben kendilerini instagramda @home.eros hesabından buldum.. Bulmuşken sonbahara uygun bu sarı pikeyi de alıverdim..  Ben sonucu çok sevdim, bilmiyorum siz mavi beyazlı evde bu renkleri beğendiniz mi?? 

Eğer instagram hesabınız yoksa firmaya homeeros1@gmail.com mail adresinden veya etsy'deki homeeros hesabından ulaşabilirsiniz..



Well blue and white are my favorite colors but this autumn I needed some fall colors around me.. As you may all know easist way to make some change is to add couple new cushions.. But as I did not satisfied with what I found around, I decided to check some teatowels.. I was pretty pleased with what I did with them in my previous post.. So I found this funny teatowels in the instagram account of @home.eros  I also add this yellow bed cover to my basket.. 

Now I am quite happy with the outcome.. You can reach the company thru their etsy account homeeros..




10 comments:

  1. Çok geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda toparlanır, bizleri burada fotoğraflarınızdan mahrum bırakmazsınız.
    Sonbahar renkleri de çok yakışmış, benim aklıma o farecikleri dekorasyonda kullanmak aklıma gelmezdi, harika olmuslar :)

    ReplyDelete
  2. Ayşegül yaşadığın rahatsızlığı az çok tahmin edebiliyorum. Lütfen kendini yorma, fotoğraflarında yansıttığın yaşam enerjin , pratik fakat çok zevkli fikirlerin bizlere iyi geliyor kabul ama ig. den de yazdığım gibi önce sağlık!
    Yapacak çok işimiz görecek çok gün doğumlarımız var!
    Kal sağlıcakla!

    ReplyDelete
  3. Çok ama çok geçmiş olsun. Sahildeki ev'e her şey yakışıyor ama, hastalık değil..En kısa zamanda atlatman dileklerimle..

    ReplyDelete
  4. Geçmiş olsun Ayşegül Hanım . Herşeye rağmen , çok güzel işler , fikirlerinden harika dekorasyon yapıyorsun . Maşallah diyorum ki , kendinize dikkat edin lütfen hepimiz için 🌹👍👏🍀❤

    ReplyDelete
  5. Sevgili Aysegül... acil sifalar diliyorum. Öncelikle senin iyi ve saglikli olman önemli. Sevgilerimle

    ReplyDelete
  6. Geçmiş olsun , bol bol istirahat edin , hemmen iyileşin inş.:)

    ReplyDelete
  7. Geçmiş olsun! En sevdiğimdir sonbahar, ne var ki bu yıl pek bi hüzünlerle geldi bana..

    ReplyDelete
  8. yaa ben de blogunuzu inanılmaz keyiflw takip ediyorum, instageamdaki fotolarınıza hayranım; güzel şeylere kötü yorum yapanlarsan olmak istemem ama allahaşkına şu fotoğraflarda görünen 3lü prizi değşiştirin ya:)) çok detaycıyım direk gözüme batıyo, bunların renklileri var ne biliym duvara monte edilenlerden filan var hiç estetik değil:) gri kalan yerşey mükemmell onu söyliyim ve acil şifalar diliyorum size:)

    ReplyDelete