Tuesday, April 19, 2016

Kurulama bezlerini sevdiğim doğrudur...

Havalar öyle iyi gidiyor ki bu sıralar artık neredeyse tüm yemeklerimizi balkonda yer olduk.. Balkonu bu yıl yeniden düzenledim.. Masa'yı masa yaptırmak için gittiğimiz bir marangozda buldum.. Çalışanların yemek masasıydı, siz kendinize yeni bir tane yaparsınız diye neredeyse altlarından çekip aldım adamların.. Aslında bu tarz ham ahşap masalar için çok şık sandalye alternatifleri var ama ben sandalye istemedim çünkü özelllikle yaz aylarında evin en serin ve gölge yeri burası oluyor ve dolayısıyla burada uzun saatler boyu oturabileceğimiz sandalye/koltuk karışımı bir şeye ihtiyacımız vardı.. Bu konuda şık ve dekoratif olmasındansa, rahatlık kesinlikle ön plandaydı.. Rahat oturulabilecek ve şık bir şeyler için neredeyse bakmadığım yer kalmadı.. Sonunda ikinci el hasır eşyalar satan bir atölyede bu bambuları buldum.. Tamir ettiler, beyaza boyadılar ve Datça'ya ulaştırdılar. Tanesi 60 TL ye bence çok iyi bir alışveriş oldu..


Aslında bugün yazmayı planladığım şey bu değildi ama bir başlayınca uzadı gitti. Yoksa konuya bu masanın dokusunu çok sevdiğimden, üzerinde masa örtüsü kullanmak istemiyorum diye başlayacaktım. Neyse geçen gün annem yemeğe gelecekti, baktım neredeyse bütün Amerikan servisler ya kirli ya da ütü sepetinde bekliyorlar. Ne yapsam diye düşünürken aklıma bu kurulama bezleri geldi.. Daha önce bir iki tane Datça pazarından almıştım, sonra da tüm renklerini Denizli Concept'de buldum.. Fotoğraflarımda dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama yemeklerde kumaş peçete kullanmayı da çok seviyorum. İşte baktım bu geniş kurulama bezleri her iki amaca da hizmet eder oldu.. Üst kısım servis, alt kısım ise peçete.. Çok hoşuma gidince bu fikri sizlerle de paylaşmak istedim.. Çok uygun fiyata yaz sofralarına hoşluk, şıklık katmak mümkün..





14 comments:

  1. Enginarlar da pek güzelmiş benim yaşadığım semte enginar çiçeği gelmiyor:(

    ReplyDelete
  2. Aaa süper fikirmiş. Ben de deneyim :)

    ReplyDelete
  3. Bambular beyaz olarak harika olmuş. Ahşap masayı da ham haliyle bırakıp beyaza boyamadığınıza sevindim. Güle güle kullanın
    ozumebruli

    ReplyDelete
  4. Sandalyeleriniz de balkonunuz da harika olmuş. Çok uzun zamandır balkonunda oturmak isteyip de bir türlü bunu başaramamış birine sandalyeleri nereden aldığınızı yazabilir misiniz İnanın çok makbule geçer. Böyle zevkli ve uygun fiyatlı bir alışverişe benim de çok acil ihtiyacım var."dildennagmeler.blogspot.com"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marmaris Datça arasında eski bambu mobilya satan bir yerden ama sanırım siz buralarda değilsiniz..

      Delete
  5. meraklopedi.blogspot.com
    Bloguma desteklerinizi bekliyorum.

    ReplyDelete
  6. Sevgili Ayşegül Hanım,

    Blogunuzu sabahları günaydın, akşamları iyi akşamlar diyerek ziyaret etmekten çok mutluyuz, sizin de bu mutluluğa katkınızdan dolayı çok teşekkür ederiz. Yaşamımızın bir parçası oldunuz. Bilmem ilginizi çeker mi; Ankara da yerleşik güvenilir bir mobilya şirketi 10 TL kargo ücreti karşılığı kedi evi gönderiyor. Şirketin ismi adore mobilya, kendileri bu hizmeti herhangi bir kar amacı gözetmeksizin kuyruklulara yardım amacıyla yaptıklarını söylüyorlar. Gerçi sizin yaramazlar evin içinde serbest dolaşımda ve bu nedenle ihtiyacınız olur mu bilmem. Yine de bir yazayım dedim. Ankara'dan sevgiyle sarmaladığım kır çiçeklerinden gönderiyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok iyiymiş, haber verdiğiniz için teşekkür ederim..evet bizim yaramazların ihtiyacı yok ama ben ismi not aldım.. Belki kış aylarına sokaktakilere alırız..

      Delete
  7. İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Evet ben bir hayli uzaktayım. Ordu/Ünye'deyim. ancak kargo yoluyla gönderilebilir diye düşünmüştüm. Mümkün olabilir mi dersiniz? Eğer sizi yormayacaksam bu konuda bilgi alabilir miyim sizden? Size büyük bir sıkıntı olacaksa da yormayın kendinizi. Güzelliklerde buluşmak dileğiyle hoşça kalın.

    ReplyDelete
  8. İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Evet ben bir hayli uzaktayım. Ordu/Ünye'deyim. ancak kargo yoluyla gönderilebilir diye düşünmüştüm. Mümkün olabilir mi dersiniz? Eğer sizi yormayacaksam bu konuda bilgi alabilir miyim sizden? Size büyük bir sıkıntı olacaksa da yormayın kendinizi. Güzelliklerde buluşmak dileğiyle hoşça kalın.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Size dilerseniz telefon numarasını bulabilirim ama bunlar ikinci el olduğu için uzaktan yapılması çok zor olur gibime geliyor.. Sizin görüp seçmeniz lazım..

      Delete
    2. Haklısınız galiba. Kıymetli vaktinizi aldım. İlginize tekrar teşekkür ederim. Sağ olun.

      Delete
    3. Haklısınız galiba. Kıymetli vaktinizi aldım. İlginize tekrar teşekkür ederim. Sağ olun.

      Delete